Förtidsröstningen har börjat | Sverigedemokraterna i Västervik

Förtidsröstningen har börjat

Idag, onsdagen den 20/5 öppnade vallokalerna för förtidsröstningen i valet till EU-parlamentet. Vi i SD Västervik uppmanar alla Sverigedemokraternas sympatisörer att verkligen också utnyttja sin rösträtt i detta val! Om bara de som röstade på Sverigedemokraterna i riksdagsvalet 2006 också röstar på oss nu så kommer vi med god marginal att få plats i EU-parlamentet. Din röst på Sverigedemokraterna är en röst på Sveriges självständighet och vår rätt att råda oss själva.

Våra valsedlar skall finnas i vallokalerna, men om du inte skulle få tag i våra valsedlar i vallokalen kan du beställa hem dem, antingen via beställningsformulär på http://www.sverigedemokraterna.eu/valsedlar.php eller från partikansliet på tel. 08-50 00 00 50. Du kan också beställa direkt från oss i SD Västervik, på mail vastervik@sverigedemokraterna.se eller tel. 0490-21040 (vanligen telefonsvarare). Det går också bra att ta en blank valsedel och skriva Sverigedemokraterna på den, i ett ord, utan bindesstreck. Vi i SD Västervik delar också ut valfoldrar med valsedlar till hushållen i kommunen. Hittills har vi delat ut 7.700 sådana foldrar, och takten kommer att öka nu de sista två veckorna före valet.