SD ökar trots alla försök till vinklingar…. | Sverigedemokraterna i Västervik

SD ökar trots alla försök till vinklingar….

I skrivande stund är det ganska lungt på hemmafronten, men snart drar det igång på allvar inför höstens första kommunfullmäktigemöte. Sept månads möte blev ju inställt pg av för få ärenden.Dock har medlems och kandidatvärvningen inför valet 2014 varit igång på högsta växel, då kandidaturerna till kommun och Landsting löper ut den sista oktober.Vi kan med glädje konstatera, trots idoga försök från medialt håll att undanhålla sanningen, att Sverigedemokraterna i flertalet opinionsundersökningar är tredje största partiet för närvarande.Yougov_okt_2013Samtidigt härom dagen så presenterades Sifos statistik för oktober på bl.a Text-TV, där man koncentrerade sig på att MP rasat, men inte ett ord om att SD är tredje största parti.
Man fortsätter alltså med att ignorera SD för allmänheten på alla tänkbara sätt.

Sifo_2013_10_13
Tänk vilken panik det ska bli, när SD valet 2014, bekräftar att landets tredje största parti heter Sverigedemokraterna!
Frågan blir också hur Kronsthål och Hjalmarsson på hemmaplan kommer att agera mot oss Sverigedemokrater med en konstant tillväxt av sympatisörer och väljare 😎